donderdag 5 juli 2012

Summer essentials

Nu het zonnetje eindelijk wat meer van zich laat zien verandert mijn make-up routine ook weer een beetje.

Met parfum ben ik bijvoorbeeld voorzichtiger bij warm weer, de alcohol die in parfum zit en op je huid komt kan voor vlekken zorgen. In de Monoï de Tahiti lijn van Yves Rocher zit een parfum/bodyspray zonder alcohol, ideaal en hij ruikt echt naar 'zomer in een flesje'/tropisch eiland.
Qua gezichtsmake-up probeer ik ook zoveel mogelijk producten met spf in verwerkt in mijn everyday bakje te stoppen. In de Mosaique bronzer van Sephora zit bijvoorbeeld SPF 15 en in de Tinted moisturiser van Mac ook, altijd mooi meegenomen.

Hoewel ik tegenwoordig liever mijn pen-eyeliner van Maybelline gebruik vertrouw ik vloeibare eyeliners toch niet echt met warm weer. Ik heb mijn waterproof potloodje van Bourjois dus maar weer in gebruik, deze is absoluut zweet-proof:
 En als laatste heb ik mijn dagelijkse lipbalm verangen door een lippenbalsem van Mac, deze Tendertones (LE) hebben spf 12:
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Claudia (Sparkling & Beautiful) zei

ik ben helemaal gek van de monoï geur :)

Anoniem zei

leuke favorietjes. ik zou de monoi geur niet beter kunnen beschrijven! het is echt zomer in een flesje!!

Michaela zei

Bodysprays en bronzers, echt mijn summer musthaves!

katrien zei

die lipbalsem ziet er hemels uit, jammer dat ze LE zijn :-( vind lip producten met spf niet zo veel in de winkels

W.N.I.S. zei

Dat parfum heb ik ook, ruikt zo lekker hè? Ik probeer net als jou producten met spf te gebruiken, heb nu een foundation die het heeft en een lipbalm.