maandag 6 augustus 2012

Shoplogje


De sale komt aan zijn einde en eigenlijk vind ik dat nooit erg, de rommel tijdens de sale periode kan me soms echt storen. Zo ben ik vorige week nog eens in Antwerpen gaan shoppen en ik vind dat ik best weinig gekocht heb, alles was gewoon zo chaotisch.

 Deze slippertjes van Via Uno heb ik met een cadeaubon wat ik nog van mijn verjaardag had gescoord:

Deze panter sandaaltjes vind ik zo cute maar ik heb ze in een opwelling toch echt een maat te krap gekocht. Deze zijn dus nog nooit gedragen en komen binnenkort in een blogsale.

High wasted shortje van New Look:

Ook van bij de New Look een panter riempje, staat mooi op een volledig zwarte outfit:

Illusion jurkje van River Island:

Naar de strapless BH's van Wonderbra ben ik serieus al jaren op zoek, ze verkopen die gewoon niet bij mij in de buurt. In Antwerpen heb ik ze dus gevonden en snel de laatste in mijn maat meegenomen.

De vorm ziet er een beetje vreemd uit als je de BH zo ziet liggen maar het is net die techniek dat de BH echt goed op zijn plaats laat zitten! Klik *hier* voor een oud artikel van me over deze BH's met ingebouwde 'vingers'.

Van haarmerk N4 kreeg ik 2 staaltjes binnen om te testen, een dry lotion en masker:

Bij Kruidvat kocht ik een paar weken terug nog wat nepwimpers, stom want ondertussen heb ik wimper extensions (binnenkort meer hierover):

Nog 2 nieuwe kleurtjes gellak:

2 producten van Benefit. Het high brow potlood wou ik al lang testen en door de actie '50% korting op het 2de product' heb ik ook nog een concealer meegenomen om te testen.


En een paar dagen geleden ben ik ook nog naar de Action geweest, dat was al weer van februari geleden. Ik kocht de dingen die ik altijd van daar meebreng: vochtige huishouddoekjes, poriënstrips, wattenschijfjes en nagellakremover (die laatste 2 dingen ben ik vergeten op de foto te zetten).

Qua 'nieuwe dingen' heb ik een pakje spot patches, nagellak remover patches, blarenpleisters en een scheermesje meegenomen, gewoon om eens te proberen.

Ik heb nu van alles weer genoeg backups in huis, denk dat ik me weer eens aan een beauty no-buy ga wagen..There I said it! Ik volg nog een aantal bloggers die zijn aan het no-buyen dus dat moet toch al een beetje motiverend werken ;)

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Eva M. zei

Leuke shoplog ! Je bent wel into luipaardprint he ;-) vind dat wel erg leuk ! Succes met de no buy. Ik probeer tegenwoordig alleen maar datgene te kopen wat ik écht nodig heb en niet meer klakkeloos alles wat ik zie passeren op blogs en in de boekjes.

Tessa zei

^ Jap qua accessoires wel! Ik draag heel veel zwarte kleding dus dan fleurt een printje het tenminste wat op :)

BeautyLoves zei

Oeh, leuke slippers! En die wonderbra lijkt me wel een goed iets te zijn. Waar in Antwerpen heb je hem gevonden?

Saskia zei

mooi jurkje ;)

Anoniem zei

leuke dingen, kijk al uit naar je blog sale

Tessa zei

Beautyloves: Bij de Inno in Antwerpen!

Touch of Buddha zei

Super leuk die panter sandalen!

Kaya zei

Mooie bra en shortje!

Peggy Timmermans Visagie zei

Mooie spulletjes maar wat jammer van die sandaaltjes... Je hebt je goed laten gaan!