vrijdag 28 september 2012

Action 'Puistjes patch'

Toen ik een paar maanden geleden bij de Action was zag ik iets nieuws liggen. Het doosje is bijna precies hetzelfde als die van de poriënstrips maar ze hebben nu dus ook puistjes patches.

Ondanks dat ik maar een paar mini puistjes per jaar heb leek het me toch leuk om ze te testen.

Als je de verpakking open doet zie je een vel met daar de 36 patches op:
Waaw hier ga ik echt jaren mee toekomen :p

Een paar dagen geleden had ik een 'puistje' boven mijn wenkbrauw en ik besloot er maar zo'n patch op te plakken:

De instructies achterop het doosje geven niet aan hoe lang je dit er op moet laten zitten maar ik neem aan dat je er zelfs mee kan gaan slapen. Ik heb mijne er zo'n half uurtje opgelaten en zag eerlijk gezegd geen verschil. De verpakking belooft eigenlijk ook niet dat je puistje er mee weg gaat maar wel dat het zich niet verder zal ontwikkelen.

Ik ben niet de perfecte persoon om dit te testen omdat ik nooit puisten heb wat 'uitkomen' maar laat ik het er gewoon op houden dat je geen wonderen moet verwachten van dit soort producten. Voor die euro dat het kost vind ik het wel leuk om te proberen.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Myrthe zei

Lijkt me een erg leuk product om eens te proberen! Voor Action denk ik inderdaad dat je er ook niet al te veel voor moeten verwachten, maar het idee vind ik wel grappig ^^

Bumblebee zei

Ik denk toch wel dat je het langer dan een half uurtje moet laten zitten, eventuele werkzame stoffen moeten wel kunnen doordringen tot de ontsteking. Zou het eerder 's avonds voor het slapen aanbrengen en er dan een nachtje mee slapen.

Valley Doll zei

Ik heb gelukkig nooit last van puistjes.

Tessa zei

^Ik gelukkig ook niet. Zo'n rood vlekje als op de foto is het verste dat het ooit is geweest bij mij, ze komen nooit uit haha. Lucky us!

Kaya zei

Haha echt zo'n heel klein rood vlekje. Ik ben 27 en heb helaas nog last van puistjes haha, meestal rond mn regels (int BE klinkt t zoveel beter :p) dus is hormonale kwestie bij mij.