dinsdag 18 september 2012

Demi Lovato inspired look



Soms zie ik iemand op tv of in dit geval een youtube filmpje waardoor ik zo geïnspireerd geraak dat ik meteen aan de slag wil gaan me make-up.

Het gaat vandaag over een X-factor filmpje waar Demi Lovato in de jury zit:



Demi ziet er altijd goed uit maar deze keer was ik echt 'blown away' over hoe haar make-up zat. Uiteraard heb ik niet precies dezelfde kleuren in huis maar ik besloot ook voor een ooglook met lichtroze op het ooglid te gaan en een winged eyeliner:

De kleur die de make-up artist bij Demi in de crease heeft gebruikt vind ik heel apart, kan het niet bruin paars of taupe noemen en ik vond dan ook NIKS in mijn oogschaduw stash wat hier op leek.

Ook heb ik mijn wing maar wat dunner gelaten aangezien ik een beetje aziatisch looking/hangende oogleden heb. Een dikke wing kan dit vaak alleen maar benadrukken.

Ik had ook geen matte roze lipstick in huis dus ben gewoon voor een lichtoze glanzende van Gosh gegaan:
Het leek er al bij al niet edentiek op (is ook moeilijk zonder te weten welke producten ze op haar hebben gebruikt) maar vond het wel leuk om eens iets anders te proberen.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Eefje zei

waaw mooie look heeft Demi daar indeed!!! en jouw liner is ook mooi

Unknown zei

Ziet er heel gaaf uit Tessa! Mooie lipstick

Valley Doll zei

Haar eyeliner zit zo mooi ! Love it !