dinsdag 2 oktober 2012

Douchegel wishlist

Nouja 'wishlist' is misschien veel gezegd, ik wil ze natuurlijk niet allemaal tegelijk kopen. Dit zijn een aantal showergel's waar ik al jaren benieuwd naar ben en ze staan allemaal op mijn verlanglijstje om ooit te proberen.

The Body Shop 'Green apple':
Ik ben gek op zure groene appels dus bijna alle producten wat deze geur bevatten vallen bij mij in de smaak (denk aan DKNY Be Delicious). Deze geur is geloof ik enkel in de zomer te koop bij TBS.

 I love..Blueberry & smoothie:
Deze douchegels zie ik al jaren bij Douglas en DI in de rekken staan en ze steken me telkens weer de ogen uit. Ik heb er nog nooit iets van meegenomen omdat ik meestal een hele voorraad aan doucheproducten thuis heb staan. Maar ik hou ze in mijn achterhoofd voor als mijn voorraad gekrompen is!

Rituals 'Yogi Flow':
Aan deze moet ik maar eens gaan ruiken want ik heb hem nu al zo vaak online zien voorbij komen dat hij wel lekker moet zijn. Sowieso vind ik het idee van een 'doucheschuim' leuk klinken, de dop lijkt wel op die van een scheerschuim.

Philosophy 'Vanilla birthday cake': 
Come on, wie zou deze nu niet willen proberen! Ik lees er al jaren over maar sinds dit jaar is Philosophy gewoon bij Ici Paris te koop. Ik heb hem nog niet besnuffeld maar de beschrijving klinkt alvast goddelijk.

Yves Rocher 'Mango - Passion fruit':
Ook dit klinkt weer echt iets voor mij, zoet en exotisch. Ik zag in de webshop van Yves Rocher dat je hier ook een minitje van kan kopen voor €1,50, altijd leuk om te proberen.

Lush 'Yummy Yummy Yummy':

Ik denk dat mijn liefde voor Lush net te laat kwam om deze douchegel te ontdekken. Yummy Yummy Yummy is namelijk een Limited Edition en ik heb hem nog nooit zien staan in de winkels, maar hij zal vast nog wel eens terug komen. Deze douchegel zou hetzelfde ruiken als die aardbei massage bar van Lush en daar heb ik wel al eens aan geroken en vond ik best lekker. 

Ik heb mijn beauty no-buy natuurlijk niet voor niks gedaan en ga gewoon braafjes verder met douchegels opmaken. Dit is gewoon al kwijl materiaal voor later :p

Welke douchegels staan nog op jullie 'must try-list'?

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Eefje zei

Leuk artikel!! die laatste van lush heb ik wel eens gehad en hij is wel mier mier zoet

Saskia zei

die van rituals heb ik :p die kan je ook eens proberen, of een andere doucheschuim uit het rituals gamma ;)

lijkt yummy yummy yummy niet sterk op snow fairy?

ik eet ook enkel zure groene appels (granny smith :D)

die blueberry lijkt me ook fijn :)

die van philosophy lijkt me ook tof :)

Tessa zei

^Sakskia, nee ik ken Snowfairy lovers die Yummy Yummy niet lekekr vinden en omgekeerd

Peggy Timmermans Visagie zei

Ohhh je zou Molton Brown er nog tussen moeten zetten, die zijn geweldig!

Tessa zei

Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord! Bedankt voor de tip Peggy