zaterdag 6 oktober 2012

Shoplog


Ongeveer een maand geleden ontdekte ik een redelijk groot gat in mijn lievelings zwart vest. Een ramp want met deze weersomstandigheden draag ik bijna overal vestjes over! Bij Yoké vond ik gelukkig een lang, simpel zwart vest:

Ik was ook al meer dan een maand op zoek naar een oversized/off shoulder bloes, zo eentje vond ik ook bij Yoké. Hij was er ook in het beige/goud, ook heel leuk eigenlijk.

Bij accessorize was er een actie bij aankoop van 3 paar juwelen en aangezien ik mijn juwelen-stash onlangs nog heb uitgemest (lees: veel weggegooid) mochten er wel een paar nieuwe dingen bijkomen. Ik koos voor gouden veertjes oorbellen en 2 mooie opvallende armbanden.

Ik nam ook nog een sjaal mee bij Accessorize met mooie herfstkleurtjes:

Ook de eerste winterlaarzen van het jaar zijn een feit. De Steve Madden suede laarzen met sliertjes stonden al een tijdje op mijn wishlist:

Cadeautjes (de snor is een geurdingetje voor in de auto te hangen en in de mok zitten choco-stokjes):

Ik heb het beperkt gehouden qua beauty aankoopjes. Mijn oogmake-up remover was op dus ik heb een nieuwe meegenomen van het Kruidvat eigen merk om te testen.

Sephora hield vorige week een korting op alle parfums, ik nam een klein flesje mee waar echt nostalgie aanhangt voor mij (heb hem jaaaren geleden gehad). Emporio Armani:

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Kaya zei

Mooie trui, sieraden en laarsjes!

Valley Doll zei

Leuk die laarsjes ! Ik wil ook nog zulke met sliertjes !

Katrien zei

lekker geshopt. de laarsjes zie ik wel eens bij mensen en de sliertjes gaan dan zo leuk heen en weer bij het lopen :-)