zaterdag 29 juni 2013

Getinte lippenbalsem-stash + swatches

Ik heb jullie door de jaren heen wel vaker mijn lip-stash laten zien en dat ik gek ben op lippenbalsems is ondertussen wel duidelijk denk ik. Maar vandaag zijn alleen de lippenbalsems aan de beurt die een kleurtje achterlaten op je lippen. Sommigen geven al meer kleur af dan de ander maar ik heb er dus 12 die niet gewoon transparant zijn.

Swatches op mijn lippen kun je gemakkelijk terugvinden als je de zoekfunctie van de blog gebruikt, er staat van zowat alles een review online. Vandaar dat ik er nu voor koos om alles op mijn handen te demonstreren. Klaar voor een swatch-marathon?

De meeste Lipsmackers geven geen kleur af maar de rode sticks vaak wel:
Dit is de kleur/geur Coca Cola Cherry en zoals je kan zien geeft hij een lichtrode waas. Hoewel het subtiel is zie ik  dit wel degelijk terug op mijn lippen:

De NYC appel lippenbalsems zijn ook allemaal getint, ik heb de kleur 'Pink' Lady':
De kleur is op te bouwen, je kan hem best fel maken met enkele lagen als je dat zou willen:

De Hema lip balm sticks blijven niet lang op hun plek zitten, geen topkwaliteit dus maar er zitten wel mooie kleuren tussen:
Ook deze kleurtjes zijn lekker subtiel, ideaal om s'ochtends 'snelsnel' op te smeren als je de deur uit moet rennen:

Als ik hetzelfde product in meerdere kleuren heb weet je al zeker dat ik ze fijn vind. Zo ook bij deze L'oreal caresse 'lipsticks'. L'oreal noemt dit lipsticks maar het zijn gewoon getinte lippenbalsems hoor:
 Heerlijk smooth voor je lippen en ze krijgen een licht tintje:

Dan heb ik nog 2 Gosh 'SoftnShines' die ik op hun website niet meer kan terugvinden. Welke zot heeft beslist dat deze uit het assortiment moesten? Deze zijn serieus zo goed van kwaliteit...vergelijkbaar met de Slimshines van Mac.
Zoals je kan zien zijn dit wél erg gepigmenteerde lipbalms. Je zou deze zeker als opvallende lipstick kunnen dragen maar ze voelen nog steeds zo zacht en glossy aan als een lippenbalsem:

Mijn meest recente aanwinst is de Revlon Lip Butter in 'Strawberry Shortcake':
 Ook deze geeft lekker veel kleur af (op te bouwen) en voelt zoals de naam al zegt bijna aan als boter:

Last but not least, mijn lipbalms van Mac:

In volgorde: Tinted lip conditioner in 'Petting Pink', Tendertone in 'Tread gently' en een Tendertone in 'Purring'. Ik twijfelde nog of ik de Tendertones in dit artikel zou opnemen omdat de kleur hiervan wel heel subtiel is. Maar hey, ze zien er toch mooier uit op de lippen dan een neutrale lippenbalsem.

Ik ben benieuwd wat jullie het liefst dragen. Alleen verzorging of zoals mij een licht tintje? of liever een mega dekkende lipstick?

xoxo Tessa

12 opmerkingen:

Sofie zei

Ik ben eigenlijk niet zo voor getinte lippenbalsem. Ik vind het zo nog het één, nog het ander. Ik heb liever of en degelijke verzorging, of een degelijke kleur. Voor ieder wat wils zeker :)

Valley Doll zei

Vind het zooo jammer dat die van Gosh uit het assortiment zijn, was echt gek van die SoftShines.

Amy zei

Mooie stash :D En ik hoop dat MAC de Tendertones snel terugbrengt!

Beautyjuf zei

Wat een mooie stash! Ik gebruik bijna geen lipbalsems. Ik ga liever voor meer kleur: lipstick.

★ Miranda ★ zei

Wat een mooie stash! Ik gebruik eigenlijk geen lipbalsems.

Kimberly zei

Die lipbutter van Revlon wil ik ook heel graag nog eens proberen!

Lizet zei

Die van L'oreal zijn echt mooi!

Anoniem zei

Fijn, ik gebruik het ook veel. Sta niet zo met lipstick

Silvy zei

Leuk!

Anoniem zei

Ik hou ook van getinte lippenbalsem! e.l.f. heeft er mooie, en de Revlon lip butters vind ik ook goed.

Kayla zei

Mooie collectie heb je.. Mijn favoriete lippenbalsems zijn van NYC en MAC.

Anoniem zei

mooie verzameling heb je