zondag 28 september 2014

Favorieten van het moment


Het is alweer een tijdje geleden dus tijd voor een favorieten artikel! Natuurlijk zitten er af en toe wel terugkerende favorieten tussen maar er komen ook regelmatig nieuwe bij.

Zo zijn dit de 2 lip producten die ik de laatste weken constant gebruik:
Van zowel de Nyx butter gloss als de Revlon lip butter staan al reviews op mijn blog. De revlon butter is een nude roze tint, de Nyx gloss is iets opvallender. Beiden heel verzorgd uitziende producten die zeker geen velletjes benadrukken, love it.

Qua wangen ben ik dol op deze blush/highlighter van Mac in de kleur 'Lust':
Voel me bijna schuldig om deze in een favorieten artikel te noemen omdat hij momenteel niet meer te koop is maar Mac brengt deze baby's regelmatig terug uit! Dus, keep your eyes open voor 'Lust'. Het is een peachy roze kleur met de nodige shimmer, een highlighter er bij gebruiken is zeker niet nodig.

Oogschaduw gebruik ik niet elke dag maar als ik het draag pak ik tegenwoordig meestal het Oh so special palletje van Sleek:
De kleuren zijn neutraal maar er zitten ook een paar donkere bij dus je kan er alle kanten mee op. De review hiervan komt er binnenkort aan.

Qua parfum wisselt mijn smaak ook regelmatig, op dit moment draag ik weer vaak Curious by Britney Spears:
Jammer van het cheap, jeugdig uitziend flesje maar het was dan ook Brit's allereerste parfum ooit. Dit is de enige bloemige parfum die ik lekker vind tot nu toe! Denk doordat hij toch nog iets fris heeft. Draag normaal enkel fris en fruitige parfums. Draag hem tegenwoordig zo vaak dat ik er aan denk om een grote flacon te kopen, deze 30ml is al bijna op.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie favorieten. Die blush van Mac lijkt mij inderdaad geweldig. Jammer dat hij niet meer te koop is momenteel.

Kaya zei

Die blush/highlighter is mooi en wat een mooie kleurtjes in het oogschaduwpallet

Beauty Treasures zei

Mooie productjes!