donderdag 2 oktober 2014

Update + pan geraakt in een favoriet!


Misschien is het jullie al opgevallen dat er minder updates op deze blog zijn de laatste tijd. Jaren aan een stuk kwam er namelijk om de dag een artikel online en dat red ik de laatste tijd niet meer. 

Ik doe deze blog voor de fun dus in principe hoef ik geen verklaring af te leggen maar ik doe het toch even kort voor de vaste lezers. 

Het zit zo: Ik heb de afgelopen jaren telkens 4/5de gewerkt, wat wil zeggen dat ik telkens een extra dag vrij had per week. Sinds een half jaar ongeveer ben ik echter terug fulltime bezig en dat verschil voel ik toch. Daarnaast heb ik nog een hoop andere hobby's naast bloggen, zo dans ik sinds dit jaar op een hoger niveau en dat neemt ook meer tijd in beslag als vroeger.

Bij deze, er zullen zeker nog artikels verschijnen op Beautys Delight maar het kan dus zijn dat het er soms nog maar 2 per week zijn.

On another note, ik heb eindelijk de 'pan' geraakt van mijn lievelingsproduct:

De Chocolate soleil bronzer van Too Faced gebruik ik serieus al een paar jaar ELKE DAG en hij gaat maar niet op. Niet erg want het was best een dure bronzer en zoals ik al zei is hij een grote favoriet!

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

dresses and daisies zei

yay! Grats!

Savannah zei

begrijpelijk. blijf je blog toch geregeld checken ;-)