woensdag 11 februari 2015

Beauty stuff op mijn nachtkastje


Buiten mijn gsm staan er op mijn nachtkastje enkel de meest nodige beauty producten, tijd om deze eens te laten zien.

Ok een kaars is niet echt een beauty product maar wel een 'zen' product en ik reken inner-beauty er ook even bij ;-) Momenteel heb ik de Black Cherry kaars van Yankee Candle in gebruik. Ik heb hem niet eens zo veel gebruikt, als je het dekseltje er af laat geeft hij namelijk al geur af!

De rest:

* Lavendel druppeltjes vind je in elke kruiden winkel en deze helpen je om te ontspannen en dus beter in slaap te vallen

* Een grote pot Papaya body butter van The Body shop, gebruik ik vaak op mijn benen als ik al in bed lig

* Een lip butter van Nivea, gewoon een neutrale lippenbalsem die ik elke avond opsmeer

* Een handcrème van O.P.I in de geur mango. Deze is bijna op en ik vind het niet erg, de geur is me wat te heftig.

* Een flesje nagelriem olie van Trind. Eerlijk, als ik dit niet op mijn nachtkastje zet vergeet ik het gewoon te gebruiken. Tijdens het tv kijken smeer ik nu af en toe mijn nagelriemen in.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: