maandag 18 januari 2010

Favoriete Lipsmacker

Het is bijna schaamtelijk dat ik hier nooit eerder over geschreven heb...
De Coca Cola Cherry lipsmacker!

Lipsmackers ogen op het eerste zicht een beetje kinderlijk en ok het zijn misschien geen top lipbalsems maar ze zijn best wel een trend op cosmetica gebied, iedere make-up junkie heeft er wel eens een geprobeerd. Ik zeg eerlijk erbij dat niet alle lipsmackers even lekker ruiken/proeven, zelf vind ik de Fanta lipsmackers maar vies. Deze Cola cherry is absoluut mijn favoriet:

De meeste lipsmackers zijn gewoon doorzichtig als een labello maar deze variant geeft een rood tintje af en wat glans:

Hij ruikt echt goddelijk naar mijn mening en je krijgt het moeilijk om niet telkens aan je lippen te likken :p

Zelf ben ik nog héél benieuwd naar de Dr pepper lipsmacker maar die is hier niet te verkrijgen en zelfs online is hij begeerd en dus niet altijd even gemakkelijk vast te krijgen.

Ben jij een cola of kersen liefhebber, probeer de cola cherry lipbalm ZEKER uit! Ze verkopen lipsmackers bij de meeste Claires filialen voor €3,50.
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Martine zei

Leeuk! Ik heb de gewone coca cola, fanta en fanta framboos ofzo.. Iets roze in iedergeval hihi

Kus Kus Martine

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik dacht nochtans dat ik de dr. pepper eens bij Claires had zien liggen. Kzal het in de gaten houden als ik er nog eens kom..

marjolein zei

Ik houuuuuu van de Sprite! Cola vind ik niet zo super..

Beautyshiine zei

Ik wil supergraag een lipsmacker,maar ik kan er nergens eentje vinden :-((
x

Daniëlle zei

Ik heb een Dr Pepper Biggy! Zo'n grote, geloof van boozyshop.nl :)