donderdag 3 juni 2010

Catrice: Plum play with me

Vandaag de swatches van de nagellak die ik vorige week gedragen heb:
Plum play with me van Catrice.
Again, de formule is heel fijn ik gebruikte slechts 1 laagje:
Bleh mijn handen blijven dus altijd wit he! voor de rest ben ik al een beetje gebruind maar het
is net of mn handen niet willen meewerken :) ik ga dit weekend naar zee dus hopelijk komt
er dan wat verandering in.
Foto zonder flits:
Dit is al het 5de lakje die ik probeer van deze collectie en ik ben er echt fan van! dit zijn
sowieso mijn favoriete budget lakjes. Met een topcoat erover blijven deze toch een aantal
dagen chiploos op bij mij.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Selina zei

Ik vind dit een ontzettend mooie kleur!

Myrna zei

prachtig kleurtje!

Marjolein zei

Supermooi kleur <3

Anoniem zei

waaw deze ga ik ook halen

Laetitia zei

Leuke kleur!
Love it!
x