zaterdag 5 juni 2010

Summer musthaves 2010: fashion

Ik heb wat rondgespeurd online en in de winkels en er zijn echt wel een aantal items die
opvallend veel terugkeren in de zomercollecties van verschillende ketens. Lets take a look:

1. de jumpsuits oftewel zo'n kort broekpakje, ik heb zelf tot nu toe nog maar 1tje van de h&m.
2. De little white dress: ik weet niet of ik fan zal worden van deze trend, wit vraagt gewoon
om vlekken en je kan het ook alleen maar hebben als je heel bruin bent.
3. De open rug: dit vind ik wel heel mooi maar wat voor bh doe je er onder aan? bij sommige
van die jurkjes is een bh gewoon geen optie. En om enkel nipple covers te dragen moet je toch
lef hebben vind ik (en kleine borsten).

4. Bandeau bikini's: overal zie je ze hangen, en nog maar weinig triangel modellen.
De strapless varianten zijn wel handig voor het bruinen, geen tanninglines in je nek!

5. Bloemenprint: dit zie je natuurlijk al overal als je gaat winkelen,
drukke rokjes en jurkjes zijn een must.


6. De sleehak: hier zie ik ook steeds vaker meiden mee lopen nu het mooier weer is,
ik denk niet dat het iets voor mij is...
7. Opvallende accessoires: denk aan grote kettingen op een simpel truitje, veel armbanden
bij je alledaagse outfit. Deze uilenketting van de h&m vind ik bv. super cute!
8. Witte nagellak: wit is het nieuwe zwart! maar dan ook echt knalwit, ik noem het typexnagels.


Wat vind jij van de mode voor deze zomer? ik vind dat er wel leuke dingen tussenzitten maar
ik ga denk ik wel een aantal dingen overslaan (little white dress,sleehakken).
xoxo Tessa

3 opmerkingen:

katrien zei

ik vind zo goed als alle trends leuk jippie , lekker lang artiekel trouwens .

Danique zei

Oeh ik heb die bikini ;D

GirlyGurl zei

Die bikini kwijllll en ik ga zeker witte nagelak kopen bij de h&m hebben ze goede ;)