dinsdag 15 juni 2010

Nieuwe camera

Ik vertelde jullie vorige week al dat mijn camera het niet meer zo goed deed, hij focuste alleen
nog maar wanneer ie daar zin in had en er was nu ook nog eens een klepje afgebroken.
Maar klagen doe ik zeker niet over de Olympus camera's, eerlijk waar: ik had het ding al
bijna 6 jaar! dus ongeveer rond mijn 14de kreeg ik hem en hij heeft zeker afgezien want ik
sleep mijn camera overal mee naartoe.

Met spijt in het hart heb ik hem dan maar ik de vuilbak gezwiert met al zijn toebehoren.
Zoals ik al zei gebruik ik dagelijks een camera zowel voor mijn blog als privé leven en ik wist
dus dat er snel een nieuwe zou komen.

En dit is hem geworden, de Canon powershot A3000:
Ik maakte een foto van de doos waarin hij kwam om jullie een beeld te geven en omdat ik
deze post toch nog beauty gerelateerd wil houden maakte ik nog een paar andere foto's:

Deze 2 lakjes kocht ik gisteren bij het Kruidvat,
een koraal kleurtje van Catrice en een witte van Gosh. De swatches zullen jullie binnenkort
nog wel te zien krijgen.

(je ziet zelfs dat mijn nagellak een beetje aan het chippen is, het nadeel veel een camera
die alles oppikt :p)

En omdat er vanaf nu ook betere foto's en swatches gaan komen geef ik jullie al een voorproefje
van een lipswatch:
de kleur van deze Lancôme Juicy Tube (Lollipop) komt perfect uit zoals hij is, een beetje
peachy en zeker niet helemaal transperant zoals vele Juicy Tubes.
En dan heb ik nog een close up van de h&m nepwimpers voor jullie:

Deze foto's zijn trouwens allemaal zonder flits gemaakt, dus de kwaliteit is echt wel nice
en zo kan ik jullie in de toekomst nog betere en waarheidsgetrouwe swatches geven.
xoxo Tessa

7 opmerkingen:

katrien zei

Het ziet er veelbelovend uit, nu gaat je blog alleen nog maar leuker worden ;-)

Myrna zei

Leuk, een nieuwe camera! De fotos zien er zeker al beter uit!

steffi zei

ziet er goed uit zeg!

Kaya zei

Nice cam en mooie shots :)

Tessa zei

thx dames x

Kimsh zei

Wauw, mooie layout! Ik vind hem persoonlijk veel mooier dan de vorige! Mooi gedaan!:)

Silke - Het is klein en het blogt.blogspot.com zei

Leuke blog.. ik volg je!