zondag 28 november 2010

Inecto Daily Moisturiser

De een heeft er meer last van dan de ander: een droge huid in de koudere periodes van het jaar.
Ik heb zelf een erg makkelijke huid, hij is niet vet en niet droog dus op zich kan ik prima zonder voedende cremes. Maar in de winter vind ik het toch wel fijn om een moisturiser op zak te hebben.

Onlangs kreeg ik bijvoorbeeld trekkerige en geïrriteerde oogleden toen ik buiten in de kou liep en ik had natuurlijk niks bij me om op te smeren. Er zou ons een strenge winter te wachten staan en ik ga mijn moisturiser vanaf nu dus zeker meeslepen in mijn handtas!

Ik gebruik deze van Inecto: Een erg budgetvriendelijke optie voor degenen die een moisturiser willen uitproberen, hij kost 4 à 5 euro en is te koop bij Kruidvat,Essenza en De tuinen.

De verpakking is niet speciaal maar wel gewoon lekker hygiënisch, een plastieke tube en het gaatje waar product uitkomt is piepklein waardoor je weinig knoeit:Het tubetje is niet groter dan een hand en is dus ideaal for on the go. Ook mensen die niet zo van kokos houden kunnen hem gebruiken want de geur is echt subtiel en aangenaam. ik raad hem alvast iedereen aan.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Katrien zei

Prettige moisteriser!! ik gebruik hem zelf al een jaar maar vroeger was de verpakking een beejte anders.

Silva zei

Nice! Deze lijkt me erg lekker!

femketje zei

ziet er goed uit :D

Maud zei

Lijkt me erg fijn! En ik kan wel weer iets nieuws gebruiken voor m'n huid nu het winter wordt.

Anoniem zei

Sounds nice, don't know where to buy this is the UK though

Marijke zei

Deze is zoo fijn hé!!

Maaike (Honestbeauty) zei

Inecton is echt een topmerk, zeker voor die prijs!