maandag 22 november 2010

Shoplog Maastricht & Primark

Ik heb snel even een banner gemaakt voor de shoplogs, vanaf nu zal je bovenstaand plaatje dus zien boven elke shoplog/haul.

Hoewel mijn less-buy (minder winkelen) redelijk goed lukt heb ik me deze week toch weer even laten gaan. Ik had nog altijd geen winterjas gekocht en de tijd begon nu toch wel te dringen, ik begin het nu pas te koud te krijgen in een leren jasje :p. Dat was dus de grootste reden om te gaan winkelen, ik heb nog wat andere items gekocht maar allemaal best budgetproof.

Lang khaki shirt van Vila:
Zwarte top met lace, ook van Vila:

2 armbandjes van Pieces:
Een beige en een donkergroene sjaal van Kuci Muci:Donkergroene laarzen van Sacha:
Laarzen aan:

Dat waren mijn aankoopjes van Maastricht. De dag erna ging ik nog even naar de Primark..

Simpele zwarte jas:
En dan nog een iets langere zwart/grijze jas. De jassen zijn er best warm en heel goedkoop, ik was geloof in de 70 euro kwijt voor beiden jassen. Isaura kon het niet laten om de foto's van deze jas te verpesten (ze kroop telkens er in).
Grijs shirt:
Close up van de schouder versieringen:

Zwart bodycon jurkje met een doorzichtige/lace bovenkant:
Rood met zwart shirtje:
closeup:
Leren handschoenen met rode stoffe voering:
En dat was het voor de Primark, heb me best nog ingehouden want ze hadden er ook leuke sjaals en tassen! Bij mij in de buurt ligt er trouwens helemaal geen Primark, ik moet er wel een stukje voor rijden maar dat geeft het voordeel dat niemand hier rondloopt met die kleding of accessoires, nice!

Van mijn ouders kreeg ik nog 2 Mac productjes die ze van op vakantie voor me meebrachten:


xoxo Tessa

10 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Leuke shoplog! Ik ben nog nooit een Primark binnengeweest, maar het ziet er wel leuk uit allemaal.

Kaya zei

Oe mooie Primark spulletjes, tops en jurkje vind ik echt super!
Hmmm toch ook maar weer eens gaan..

MissBeautyEtc zei

Fijn geshopt! Dat shirt van Vila is heel mooi!

Mitchin zei

Gefeliciteerd met de aankopen! En wat lief van je ouders dat ze MAC spullen voor je hebben meegenomen =))

Naomi zei

leuke Shoplog
ik moet ook eens dringend naar de primark, heb er al zoveel van gezien

Katrien zei

Wat een leuke spullen! grappige foto van Isaura in de jas :d hihi

Silva zei

Leuke dingen heb je gekocht, en wat lief van je ouders!

Anoniem zei

Hee! Dat grijze t-shirt met de schouderversiering van de primark heb ik ook nog niet zo lang geleden gekocht! Zo toevallig zeg!:D Leuke dingen allemaal!
En zo leuk van die mac spulletjes die je gekregen hebt!

Myrna zei

Wat een leuke shoplog!!

femketje zei

<3 lace :D