zondag 8 mei 2011

Catrice 'Up in the air'

Hoewel ik normaal geen fan ben van blauwe nagellak kon dit pasteltintje van Catrice toch mijn aandacht trekken in de winkel. 1 ding is duidelijk: bovenstaande promo foto van het lakje doet de kleur geen eer aan, de kleur is nu ook weer niet zo licht/lavendelish.

Dit is de kleur met flits (2 laagjes):


En zonder flits:


De kleur zit ergens tussen de 2 foto's in, hij is best moeilijk op foto te krijgen dus ik raad je zeker aan om hem eens te zoeken bij Kruidvat. Ik vind hem zelf erg mooi en kreeg er zelfs complimentjes over (ala ga jij naar een nagelsalon voor je nagels?).


Ik had trouwens die ene glitternagel gemaakt met vééél lagen 'Julia' van Essence (serieus 6 lagen).



xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Kaya zei

Ik hou ook niet van blauwe nagellak maar vind dit wel heel mooi. Vooral op foto 2, en die ene glitternagel is echt perfect erbij, like!

Sofie zei

Ik heb dat lakje gisteren gekocht en ik vind hem echt supermooi!

Silva zei

Superleuk kleurtje! Ik ga hem ook halen!

Tamara zei

Ik koop zelf de laatste tijd echt veel blauwe nagellak, dit lakje heb ik ook

Peggy Timmermans Visagie zei

Als je mooie nagels en handen hebt is dit mooi, ik loop zelf nooit met felle kleurtjes rond.