vrijdag 15 juni 2012

Ga.Ma Laser Ion stijltang

Al zo'n 2 maanden heb ik mijn nieuwe stijltang in gebruik en wat een dag en nacht verschil met mijn vorige 'cheap ass Babyliss tang' is dit!

Ik had mijn zinnen al een tijdje gezet op deze laser stijltang van Ga.Ma omdat mijn kapster deze wel eens op mij gebruikt. Ok hij kost dan wel wat (in de 80 euro) maar dat is alsnog goedkoper dan een stijltang van Chi en ik vind deze zelfs beter!


Wanneer de tang aanstaat gaat er een rood lampje aan:

Mijn haar steil krijgen is nooit een probleem. Ik heb redelijk sluik haar dus even met de tang erdoor en alles is glad.
Maar bij deze tang voelt het haar wel veel gladder aan dan dan anders, minder frizzy ook. Dit komt volgens mij door die laser techniek.
Ook was ik nooit een held in krullen maken met de stijltang. Ok het vergt ook wat oefening en techniek maar om de krul te laten houden is hitte gewoon ook heel belangrijk. Met mijn Babyliss tang kreeg ik nooit een mooie krul + ze zakten al snel uit.

De eerste keer dat ik wat krullen (in de puntjes) maakte met de Ga.Ma tang:
 Fellere krullen:
En deze blijven als ik er wat tijd in steek (en haarspray) ook een hele werkdag zitten!


Yup, ik ben verkocht! Ik had deze tang al veel eerder moeten kopen. Ik kocht die van mij in een kapperswinkel dus mocht je interesse hebben kun je bij de groothandel bij jou in de buurt eens kijken. En anders kun je hem ook altijd online bestellen.

Btw: Voor de mensen die zich er aan storen, de schrijfwijzen 'stijltang' en 'steiltang' mogen beiden.

8 opmerkingen:

Eva M. zei

Ziet er goed uit ! Ik kan geen krullen maken met mijn stijltang, lukt me echt niet. Ik had ook zo'n cheapo tang van Babyliss, kocht onlangs eentje van Remington, is zoveel beter !

Anoniem zei

Moh! Ik schrijf ook altijd stijltang, maar ik denk daar niet bij na. Als ik me ooit een dure aanschaf wordt het misschien deze wel!

BeautyLoves zei

Ook hier stijltang! :)
Maar euh, wauw, wat een resultaat, zowel voor je steil haar als voor de krullen! Ziet er echt wel een kwalitatief toestel uit!

Inmyprettyshoes zei

Goed gelukt! Mijn stijltang van Remington kan geen krullen maken, ze is plastic vanboven (in die tijd maakten ze nog geen krullen met de stijltang denk ik!). De jouwe ziet er alleszins wel heel goed uit. Beschadigt ze je haar ook niet minder door de laser?

MissEvie.nl zei

Hmm ik zeg ook atlijd stijltang haha! Wat een prachtig resultaat! Ik heb een Chi en heb er ook wel eens krullen mee proberen te maken maar dat lukt niet zo goed als jij hebt gedaan! Wauw!

Kim zei

ziet er super uit! ik ben tevreden met mijn chi tang op dit moment, al heb ik wel een flink pak dikker haar geloof ik!

Kaya zei

Die ziet er fijn uit! Ik ben net afgekickt van mijn steiltang en mn haar heeft weer glans terug dus ik blijf er voorlopig bij uit de buurt :p

Daantje zei

Mooi die krullen :)