dinsdag 5 juni 2012

Signal 'White now'


Ik had de review van dit product al aangekondigd en hier is ie dan, Signal 'White now' tandpasta:
Bij tandpasta reviews heb ik zelf vaak zoiets van 'nah' dat lees ik niet (omdat het meestal gesponsorde artikels zijn) Een tandpasta is ook gewoon niet zo boeiend om elke maand te gaan reviewen :p Voor de duidelijkheid: mijn artikel is niet gesponsord, heb zelfs nog nooit persberichten ontvangen van Signal. Dit is toevallig gewoon een tandpasta die ik kocht en opvallend fijn vind, en dit terwijl ik bijna altijd iets anders uitprobeer.

De tandpasta is blauw, en niet zo'n beetje! Ik verschrok me toen ik deze voor het eerst gebruikte, je hele mond en tanden worden knalblauw en je moet dus ook wel een extra keertje spoelen. 

Ze zeggen in de beauty wereld ook altijd dat lipgloss met blauwe glittertjes je tanden optisch witter kunnen doen lijken, dat zal ook een beetje het idee zijn achter deze felblauwe tandpasta. 


Neem zeker niet te veel op je tandenborstel, het wordt een blauw boeltje :p

Jullie weten waarschijnlijk wel dat de term 'whitening tandpasta's' (hoewel elk merk die hoax in hun reclames nog steeds blijft gebruiken) onzin is, een tandpasta MAG je tanden niet bleken in België, NL..dat is bij wet verboden op wat voor manier dan ook. En bleken is de enige methode om je natuurlijke tandkleur lichter te maken: professionele bitjes met bleeksel in, bleach salons, sommige whitening strips uit Amerika (daar mogen producten namelijk wel een klein bleekpercentage bevatten in de winkels).

Wél ben ik het eens dat sommige tandpasta's en tandenborstels je tanden gewoon beter schoon maken, vandaar de subtiele wittere glow die je vlak na het poetsen soms kan opmerken. Om to the point te komen, ik vind dit gewoon een heel goede tandpasta. Hij maakt de tanden heel goed schoon en glad, beter dan de gemiddelde tandpasta die ik ooit probeerde. Of dit door die 'blue foam' komt..wie weet!

Gepoetste tandjes:
Pstt..ik liet mijn tanden meer dan een half jaar geleden professioneel bleken, daar heb ik nog altijd plezier van zoals je kan zien. 

Signal 'white now' kost zo'n 3 euro en is te koop bij de drogisterijen en supermarkten.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Sparkeling Beauty zei

Ik heb hier een minitje van.. is inderdaad wel een fijne tandpasta. heb ook wel het gevoel dat mijn tanden echt "schoon " zijn na het poetsen

X

Unknown zei

Ik ken deze tandpasta niet, volgens mij kopen ze deze ook niet in NL maar het lijkt me erg fijn :)

Kaya zei

Ik heb de White Now van prodent en de verpakking ziet er precies hetzelfde uit?
Anyway, je tanden zien er idd nog erg mooi uit!

Anoniem zei

Hij zal je tanden zo schoon doen laten aanvoelen omdat er grote schuurelementen inzitten en daar moet je met oppassen. Die schuren je glazuur er namelijk af.

Tessa zei

^Bwa denk niet dat dit nog mag hoor Ijsprinses, zeker niet als er 'voor dagelijks gebruik' op staat! Mijn tandarts raad me zelf altijd whitening tandpasta's aan.

Anoniem zei

Blauwe tandpasta ^_^, ziet er een goed product uit. Ik wou altijd al wittere tanden.