donderdag 29 oktober 2015

L'oreal of Garnier Micellair water?


Sinds ongeveer een half jaar ben ik overgeschakeld naar micellaire waters om mijn make-up mee te verwijderen. Eerlijk? De grootste reden is omdat dit product voor zowel ogen als huid dient, gemakkelijker kan niet. Nu ik toevallig de 2 bekendste drugstore varianten in huis heb is het het moment om deze 2 micellaire waters te vergelijken. 

Die van Garnier had ik eerst:
Hij bevat 400ml en kost 7 euro, een goede prijs! Ik vind het zo fijn dat je huid niet vet en niet droog achterblijft. Ik smeer wel meestal nog een dagcrème maar dat is persoonlijke voorkeur, je huid voelt gewoon prima na het watertje.

Als back-up kocht ik deze van L'oreal om eens te vergelijken:
Deze kost 9 euro voor maar 200 ml! Je ziet het op het eerste zicht niet maar hij is dus wel degelijk een pak duurder als je naar prijs-hoeveelheid kijkt. En uhm het enige wat ik hier fijner aan vind is de verpakking. De dop is gewoon veel steviger dan die van Garnier. Voor de rest doen de watertjes precies hetzelfde, al mijn make-up mild verwijderen. 

Als ik echt heavy duty make-up op heb gebruik ik soms nog wel eens een reinigingsmelk bij de micellaire waters, anders niet. Ik denk dat ik in het vervolg gewoon terug de Garnier variant koop, puur voor de prijs en hoeveelheid.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb die van Garnier, vind hem helemaal prima :)

BeautyLoves zei

Die van Garnier vind ik goed! Is mijn tweede flesje en ik vind het echt wel heel fijn geprijsd.