donderdag 1 oktober 2015

Schwarzkopf Reflex Silver Shampoo


Wanneer je niet van nature blond bent begint mooi blond bij de kapper, punt! Hoeveel vrouwen ook blijven beweren 'ik doe het gewoon lekker zelf thuis, veel goedkoper', ik zie het er altijd aan als het uit een pakje komt... Het haar is ofwel geel, oranje-ish of gewoon heel kapot. Ik ga dus gewoon altijd naar de kapper en krijg dan ook vaak complimenten over mijn blonde lokken.

In de winter ga ik vaak voor een warmere/honing blonde kleur, in de warmere maanden durf ik al eens lichter te gaan. ALS ik voor het lichte blond ga heeft het gewoon extra verzorging nodig. Zilver-shampoo helpt daar wel wat bij:

Het heet zilver-shampoo omdat het ook geschikt is voor grijs haar maar ze zijn dus altijd fel blauw of paars, leuk om het gekleurd water te zien lopen in de douche. Wat het precies doet? De kleur van deze shampoo's neutraliseert gele tonen.

Nu heb ik bijvoorbeeld 2 keer na elkaar deze shampoo gebruikt en mijn haar lijkt wel meer assig geworden, I like it!

Deze shampoo kost tussen de 5 en 6 euro en ik vind hem zijn werk goed doen! Ik gebruik het wel niet aan één stuk door, max 1x per week.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: