maandag 11 januari 2016

Shoplog deel 2: Beauty

 Vandaag deel 2 van de shoplog, the beauty stuff! Het is best veel maar ik ben natuurlijk naar Parijs geweest en er zitten ook kerstcadeautjes tussen.

Als eerst een nieuwe fles micellair water van Garnier. Ik denk dat dit toch mijn favoriet blijft:

Dan de mascara die ik momenteel gebruik, de false lash wings van L'oreal. Vind hem niet super maar ook niet slecht:

In Parijs kon ik het niet laten om even bij Mac te shoppen. De meeste dingen hebben wij hier ook maar de parfum bijvoorbeeld niet! Ik kocht daar de rollerball van, een backup wenkbrauwpotlood en een blush:

In Frankrijk moet je natuurlijk ook de Sephora checken en ik heb me daar nog behoorlijk ingehouden:

Frambooskleurig China Glaze lakje:

Lipsmacker in 'Strawberries and cream' gekregen voor kerst, hmm:

In Hasselt is ondertussen al een tijdje een Kiko geopend en daar heb ik een slijper en 2 lipproducten meegenomen om te testen:

Voor kerst kreeg ik van een vriendin ook nog dit Kiko setje met een nagellakje en een lipstick:

Bij Di was er korting als je 3 L'oreal producten kocht dus daar heb ik maar gebruik van gemaakt, had toch back-ups nodig:

Heerlijke Monoï deo, ook van de Di:

van Physicians Formula nam ik een concealer en bronzer mee om te testen, het merk is hier toch nog niet zo bekend:

En als laatst kreeg ik ook nog een stukje Reindeer Rock zeep van Lush:

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: