vrijdag 8 januari 2016

Shoplog kleding & accessoires


De sale is natuurlijk begonnen in Belgiƫ en ik ben vorige maand ook naar Parijs geweest dus ik heb wel weer wat geshopt! Vandaag de kleding en accessoires, volgende keer de beauty dingen.

Deze Disney trui kocht ik bij C&A voor ik naar Disneyland ging. Hij was 15 euro, een stuk goedkoper dan er eentje in Disneyland kopen ;-)

Bloesje van Moda Paris, was 12 euro in de sale geloof ik:

Jumpsuit met steentjes uit de Boohoo Sale:

Paars bodycon jurkje van Boohoo:

Trui met blouse er aan vast van Primark:

Blouse met rits van Moggy's:

Grijs wollen vest van de Sac D'anvers sale:

Los oudroze shirt van Pieces:

Trui uit de Bershka sale:

Sportbroek van Bershka met 'lederen' randjes, ook uit de sale:

Bij Primark kocht ik een klein reiskoffertje, heb hem al mee naar Parijs genomen en hij is fijn!

Ik kwam er ineens achter dat Yankee Candle ook 'Car Jar's' verkocht, zo cute. Ik bestelde online de geur Vanilla cupcake:

Roze powerbank van Hema:

Nieuwe Biba armbandjes, deze heb ik in verschillende kleuren en ik draag ze al jaren graag:

en als laatst nog deze Primark oorbellen. Het zijn er van die waar het bloemetje onder je oor uit komt:
xoxo Tessa

Geen opmerkingen: