donderdag 1 juli 2010

Essence Nail art pen

Ik zag ze al eens op andere blogs, de nail art pen's van Essence waarmee je gemakkelijk
iets op je nagels mee kan tekenen. Voor die +-1,50 euro wou ik er best weel een proberen,
ik koos voor de witte:

Wanneer je de dop eraf haalt zie je gewoon een vilt-tip zoals bij sommige pennen:
Om de vloeistof/nagellak te activeren moet je met de pen 'klikken' op een blaadje papier,
je kan de punt dus indrukken:
hier even een heel duf en snelsnel gemaakt voorbeeld:
ik ben helaas niet zo'n kunstenaar als het op tekeningetjes aankomt maar ik denk dat je er
best leuke dingen mee kan doen. Ik moet er dus nog wat mee spelen maar ik vind het zeker
een leuk nailart product en het droogt behoorlijk snel. Je krijgt hem gewoon bij het Kruidvat.
Ik heb het heel druk gehad op het werk dus gisteren ontbrak er een update sorry!

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Anoniem zei

ziet er leuk uit!

Unknown zei

zeer leuk!! die ga ik ook halen denk ik... is leuk om mee te spelen en proberen. xo

Anoniem zei

beetje jammer dat ik niet tweehandig ben, nu wordt sowieso een kant mooier dan de andere.

BeautyLoves zei

Dat lijkt me heel handig!

Anoniem zei

Handig maar niks voor mij, ben daar echt niet handig genoeg in :)

Anoniem zei

Handig maar niks voor mij, ben daar echt niet handig genoeg in :)

Anoniem zei

Handig maar niks voor mij, ben daar echt niet handig genoeg in :)

Anoniem zei

leuk produkt

Kaya zei

Omg Tessa ik spreek jou ook nooit meer!! OT: nice, ik zou een mooi panterprintje maken, da's niet zo arty maar toch mooi.

Tessa zei

idd Kaya , te lang geleden ! maar jij bent vast ook aan het genieten van het mooie weer :)