vrijdag 23 juli 2010

Lancôme Juicy Tube: Strawberry funk

Ik heb maaaanden terug wel eens geschreven over mijn Juicy tubes maar toen had ik de foto's
gemaakt met mijn webcam en een echt goed beeld ervan hadden jullie dus nog van me tegoed.

Ik heb er een aantal en ga ze 1 voor 1 bespreken en vandaag krijgen jullie de swatch van 'Strawberry funk'
Juicy tubes zijn de bekende lipgloss in tube van Lancôme, te koop bij parfumeriën als Ici Paris. Je merkt dat deze glossjes kwalitatief goed zijn omdat ze ontzettend goed blijven zitten, maar dan moet je wel tegen plakkerigheid kunnen want plakken doen ze zonder twijfel.

Hier had ik de gloss al bijna een uur op:
De juicy tubes hebben meestal geen glitters, maar ze hebben wel veel glans. Qua pigment durft
het heel erg verschillen, zoals je kan zien geeft deze best wat kleur af maar er zitten er ook tussen die gewoon transperant zijn.
de prijs van een Juicy Tube zit meestal tussen de 20 en 23 euro.

Misschien is het voor jullie interessant om mijn normale lippen eens te zien, zonder iets er op:
ze zijn vrij rood/gepigmenteerd en hebben dus een goede lipgloss nodig om dekking te verkrijgen. Als jij lichtere lippen hebt als mij weet je dus vanaf nu dat kleuren die ik laat zien
bij jou waarschijnlijk feller gaan uit komen.

Psst.. kijk Isaura mijn blog eens lezen :p

xoxo Tessa

11 opmerkingen:

ilsejewels zei

Mooi!
Grappig, veel blogster hebben katten... Hoe zou dit toch komen? :)

Tessa zei

goh nu je het zegt! blogsters zijn misschien eerder kattenmensen als hondenmensen :p ik heb er zelf 2

Anoniem zei

Mooie tube! & wat een schattige foto :D

Anoniem zei

super mooie gloss

Saskia zei

Ik heb ook een juicy tube ;)

schattige kitten :)

Marijke zei

mooie gloss! en wat een supercute foto van je kat!!!

katrien zei

ik heb net zo'n gepigmenteerde lippen als jou! heel vervelend bij minder dekkende lipgloss inderdaad. Deze van lacome is wel heel mooi zeg

Michelle zei

Ah, ik ben blij dat je een foto geplaatst hebt van je lippen.

Mijne zijn ongeveer ook zo en ik vind het altijd vrij lastig om een mooie gloss te vinden.

Superschattig je kat :D. Echt een mooi beestje!

Myrna zei

Mooi kleurtje! En wat een lieve foto van je kat, ook een super mooie naam heeft ze!

Summergiirl zei

Mooie gloss, mooiere kat ;)

Anoniem zei

vcbfdgbgbcgh