zaterdag 3 juli 2010

Shoplog 2 juli

De sales zijn al een tijdje bezig (in NL toch) en ik ben nog niet eens gaan kleding shoppen!
erg he, zo weinig tijd heb ik nog :( misschien dat ik zondag even Maastricht in ga.
Beauty spulletjes heb ik dan weer wel gekocht, er ligt een Kruidvat en een Parfumerie zowat
om de hoek bij mn werk dus heel aanlokkend voor mij!

Zie hier de kruidvat buit van gisteren:
Nivea reinigers en tonics, catrice oogschaduw en nagellak en een blush van 2B.

Bij de parfumerie kocht ik een mooie blush van Lancaster, waarover binnekort meer en ik
kreeg er een parfum staaltje bij van Issey Miyake.
en dan is er nog een andere aanwist, mn nieuwe kitten Isaura!
(de naam kreeg ze al bij een cat shelter en we besloten die te behouden)
Cute he?

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Anoniem zei

omg dat katje <3333

Saskia zei

Hey, ik was enkele dagen geleden in Maasmechelen Village naar l'Occitane geweest en ik zag dat er weldra ook een winkel van Juicy Couture komt. Tof he?

;)

katrien zei

oooooooooooooooh lief poesje :D en ik ben benieuwd daar die blushes!!!

Tessa zei

zeker leuk nieuws Saskia!

Myrna zei

aah je nieuwe katje! Wat een moppie! ben benieuwd naar de blush

Marijke zei

ohh zo cute!! leuke aankoopjes!

kashmira zei

leuk shoplog! ben benieud naar de lancaster blush. en wat een lief poesje!! ik ben echt dol op katten haha!