maandag 5 juli 2010

Top 5 nagellak zomer editie

In oktober scheef ik al een top 5 nagellakjes maar zoals ik toen al zei veranderd dit sowieso
bijna maandelijks bij mij en zeker nu het zomer is moest er een update komen!

Hier is mijn zomer top 5 in willekeurige volgorde:
- Catrice - Sold out forever
- Catrice - I scream peach
- Gosh - Pink rose
- O.P.I. - Mad as a hatter
- Sephora - Curaçoa

Ik ben sowieso fan van de nieuwe Catrice lakjes dat kan je wel zien maar ik heb de 2 gekozen
die ik het leukst vind voor de zomer ;)

dan heb ik nog even closeupjes gemaakt in dezelfde volgorde als hier boven:
Ik tag hierbij elke blogster die ook een top 5 summer nagellakjes wil doen :)

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Silke - Het is klein en het blogt.blogspot.com zei

die perzik nagellak is echt supermooi :)

Marjolein zei

Pink rose vind ik echt prachtig!! :)

Marijke zei

dat gosh lakje is pretty!

Lene zei

I scream peach is perfect voor de zomer :)

Anoniem zei

ze zijn stuk voor stuk mooi voor de zomer

kashmira zei

wat leuk! ik neem de tag over!

Laetitia zei

I scream peach heb ik ook ;)
Dat OPI lakje is ook errug mooi!