dinsdag 10 augustus 2010

Lancaster blush

Jullie moesten er even op wachten maar nu is het artikel er. Ik kocht deze blush namelijk
al een dikke maand geleden en vergat er over te schrijven, stom van me want hij is prachtig.

Infinite bronze blush, een echte zomer blush:
Het doosje is mooi glanzend en sluit zich met een magneetje
apart aan deze blush is dat zoals bij meerdere luxe merken er verschillende kleurtjes in zitten:
Je kan dus meer aan de ene kant swirlen met je kwast voor een bronzed resultaat of aan de
andere kant voor een koraalkleurige blush, of je mixt alles door elkaar. De blush bevat zowel
matte als shimmery stukjes wat voor een perfect resultaat zorgt (niet te mat maar ook geen discobol).

Close-up:
alle kleuren door elkaar op mijn wang:
een mooie peachy/korale tint, heel mooi als je een tintje hebt in de zomer en ik moet zeggen dat ik hem ook al vaak gebruikt heb sinds ik hem heb. Ik bracht hem ook lichtjes aan want de blush heeft veel pigment zoals je ook wel mag verwachten van een luxe merk.
De prijs van deze blush is het enige nadeel, hij kost 40 euro bij parfumeries die Lancaster verkopen. Ik had het gelluk dat in een kleine parfumerie in mijn dorpje Lancaster door een ander merk werd vervangen dus ik had wat korting.

De verkoopster vertelde me trouwens dat je de kleurtjes ook apart kan pakken om als oogschaduw te gebruiken, slim! daar zou ik zelf niet aan gedacht hebben maar het werkt dus inderdaad.
xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Myrna zei

hij is inderdaad prachtig!

BeautyLoves zei

Mooi product!

Laetitia zei

Ik vind hem echt heel erg mooi!

Anoniem zei

Heel mooi!

Kaya zei

Jaa die is mooi! Had m ook getest maar te donker voor mij helaas.

katrien zei

supermooie kleuren zitten erin waaw :-d

Samantha zei

ohh erg mooi hoor. het geeft je een hele mooie gloed