woensdag 4 augustus 2010

Shoplog 3 augustus

Ik ging gisteren met een vriendin de stad in, zij wou een piercing laten zetten en ik vergezelde
haar. Maar je kan natuurlijk niet naar Maastricht gaan zonder de winkeltjes te passeren :p

Ik kocht deze blouse bij de H&M, in het rood omdat ik hem al in jurk-vorm in het zwart heb:
Een rokje van bij de Wonder woman, trashy winkel I know maar ik ga er altijd even binnen
en na goed zoeken vind ik bijna altijd wel iets:
Ook van bij de wonderwoman en weer in de leger groene kleur een beetje baggy pofbroek:
en ook het laatste kledingstuk is van de Wonder woman. Een half leren half stoffen legging,
dit zocht ik serieus al maanden maar ik vond nooit eentje die goed zat (ze zijn allemaal zo lang!
terwijl ik al best groot ben moet ik de meeste treggings nog oprollen :s)
Als laatste kocht ik bij de Ici Paris XL deze mini parfum van Amor Amor, fijn voor onderweg.
Daarnaast zie je nog een testertje van Armani.
xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Laetitia zei

Leuke aankoopjes!

ilsejewels zei

Inderdaad! Van het testertje dacht ik wel dat het een hele fles was hihi.

Kaya zei

Ik vind je blousje wel leuk!

Kelly zei

Mooi! Dat shirtje toch nog wel gekocht? :D

Myrna zei

Leuke aankoopjes! Amor Amor parfum is echt heerlijk!

katrien zei

super leuke aankoopjes ik hou van alles :d