donderdag 12 augustus 2010

Lancôme Juicy Tube: Hip hop apricot

Een paar weken terug kregen jullie mijn eerste juicy tube te zien, vandaag is 'nummer 2' van
mijn kleine collectie aan de beurt: Hip hop apricot.

Hij lijkt heel afschrikkend en oranje in de verpakking:
maar dat is hij eenmaal op de lippen echt niet, eerder doorzichtig met een oranje gloedje (maar
zelf dat is al ver te zoeken).
Ik denk dat dit dan ook mijn minst favoriete Juicy tube is maar voor de mensen die neutrale
glossjes net interessanter vinden review ik hem toch even kort. Ik gebruik deze soms over
een lipstick om er toch een glansje aan te geven wat lang blijft zitten.
De geur ruikt zoals de naam zegt naar abrikoos, ietwat chemisch maar dat gevoel heb ik bij zowat alle lipglossjes.

Juicy tubes kosten rond de 21 euro, ik koop de mijne altijd bij Ici paris.
xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Laetitia zei

Oeeeeeeeh,die kleur is erh mooi!
Ik ga ook maar eens een juicytube kopen :)

Anoniem zei

ze geven over het algemeen erg weinig kleur af voor zulke dure lippegloss vind ik!!! of ik heb net 2 'slechte'. verder is het wel fijn spul

Katrien zei

Hij heeft toch wel iets hoor, een mooie sheen ;-)