donderdag 22 maart 2012

Carmex lippenbalsem

Mijn herhinneringen aan Carmex gaan jaren terug, logisch als je hoort dat deze tube al sinds 1986 in Amerika te koop is.

De gele tube valt meteen op als iemand hem boven haalt en ook de applicator vind ik best origineel voor een lipbalm (bolvormig):
Dat Carmex anders is dan andere simpele lippenbalsems zie je alleen al aan het feit dat het echt een zalf is:
De zalf prikt ook een beetje op de lippen (menthol) maar dat vind ik soms best fijn, het geeft zo het gevoel dat het extra goed werkt :p. Als je de ingrediƫnten wil nalezen klik *hier*
Het resultaat? Carmex doet zijn werk inderdaad goed, beter dan zowat alle stick-lippenbalsems. Ik heb het gevoel dat de zalf echt goed intrekt en mijn lippen drogen achteraf ook niet snel terug uit als het product er af is (heb ik wel soms bij Labello's etc.).

Ik kocht mijn tube bij de Belgische drugstore 'Di' voor zo'n 2 euro, een koopje als je het mij vraagt voor zo'n goede lipbalm. Je kan hem wel ook op Nederlandse webshops terugvinden .Ik heb hem in ieder geval in mijn handtas zitten.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Pimpernell zei

Dat is dus de enige lippenbalsem die werkt bij mij! Ik gebruik niks anders en wou dat hij makkelijker te verkrijgen was want in Brugge is er helaas geen Di...

Katrien zei

Ziet er goed uit

Peggy Timmermans Visagie zei

Ik hoor hier enorm veel goeds over, ik moet deze ook eens aanschaffen.