zondag 4 maart 2012

Opgemaakt en weggegooid


Je kan niet elke maand even veel opmaken en zo is het in februari iets minder geweest (misschien omdat het een korte maand is?). Maar toch ben ik weer streng geweest voor bepaalde spullen: is die nagellak nog wel goed? gebruik ik dit product nou echt? etc.

Als eerst heb ik 2 lakjes weggegooid:
Vooral die van rimmel (coralicious) was erg mooi maar hij is op 1 jaar tijd gewoon stroperig geworden. Die van de Hema lakte ook niet meer super fijn en ik greep er ook nooit meer naar, weg ermee!

Maybelline dream mousse Blush:
Deze was nog vol (paar keer gebruikt) maar toen ik mezelf de vraag stelde of ik er nog regelmatig naar greep en het antwoord nee was heb ik deze gedoneerd aan mijn zus, mag ook wel eens.

Gosh 'Darling' lipstick:
eww nasty, deze was ik al jaren kwijt en kwam nu uit in een oud uitgaanstasje haha! Het arme ding was helemaal gesmolten en de verpakking was zelfs stuk.

Mini Primer potion van Urban Decay:
Zoals je kan zien heb ik deze oogschaduwbasis zelfs opengesneden en uitgeschraapt om er het optimale nut uit te krijgen. Ik heb het potje waarin ik het had overgezet nog 2 weken kunnen gebruiken! Zo zie je maar wat je normaal zou weggooien.

Een paar weken geleden al opgemaakt maar toen vergeten op de foto te zetten, Lush 'Buffy' scrub:
Dit soort dingen vergeet ik wel eens tijdens opgemaakt artikels omdat je niet echt iets kan laten zien buiten het zakje waar de blok in zat.

En als laatst 2 lip producten:
De lipsmacker is helemaal naar boven gedraaid, je zou er eventueel nog uit kunnen schrapen met een kwastje maar ik denk niet dat ik dat ga doen. Deze had ik in mijn tas zitten dus die gebruikte ik dagelijks op mijn werk.

Het potje is van The body shop en deze heb ik de afgelopen maanden gebruikt als lip treatment (heel dik opsmeren voor het slapen gaan) dus die is ook vlot opgegaan. Moet zeggen dat ik hem nu echt wel zat was.

Alsnog mooi opgeruimd vind ik! Al heb ik een vermoeden dat het vanaf nu terug trager zal gaan, ik heb het afgelopen half jaar gewoon zo veel proberen opmaken dat ik nu terug blij ben met mijn stash (niet TE veel producten).

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Eefje zei

Ik vind het ook altijd heerlijk om potjes lipbalm op te maken. Je doet er meestal zo lang mee.

Pimpernell zei

Het is bijna niet te geloven hé wat er zoal nog van product uit de UDPP komt? Ik knip hem ook altijd oopen...veel meer waar voor je geld!

Eva M. zei

Ik vind zulke artikels altijd zo leuk om te zien :d !