zaterdag 10 maart 2012

Chanel 'May'

Schandalig eigenlijk hoe ik als nagellak freak met een collectie van 60+ lakjes nog nooit een Chanel nagellak had getest. Ik denk dat de kleurtjes er nooit interessant genoeg voor me uitzagen om er 20 euro voor neer te tellen.

Dit was tot dat ik de kleur 'May' zag:
Op zich zou je zo'n bubblegum roze kleur ook wel in de drugstore kunnen vinden, voor bijna alles is een budget oplossing. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben van deze.

Het kwastje is klein en vergt wel een 'techniek': Veel mensen zullen net als mij bij de meeste lakjes het kwastje eerst aan de randen afvegen om niet te veel product te hebben. Bij de Chanel nagellakjes moet je dat net niet doen, de hoeveelheid wat er op zit is perfect!
Ik las online dat hij bij sommige mensen niet goed dekte (wat vaak een probleem is bij lichte kleurtjes) maar ik denk dat ze de bovengenoemde methode dan niet toepassen want bij mij is dit 1 laagje:
Perfect! Mooi creamy en de kleur doet me zelfs een beetje aan een roze jelly pudding denken, de glans is zo apart. Het is absoluut de mooiste roze nagellak uit mijn collectie.

Wel een beetje een fail op het doosje vind ik dit:
Iedere expert zal je vertellen dat je van die bubbeltjes in je aangebrachte nagellak kan krijgen door te schudden. Je kan een flesje nagellak beter voorzichtig tussen je handen rollen als de textuur van je nagellak een beetje olieachtig is geworden.

Anyways, ik kon nog een flesje 'May' (Limited edition) bemachtigen bij Ici paris xl, als je hem nog wil scoren moet je snel zijn vrees ik. Er was trouwens nog een hele speciale rode kleur in die collectie (April), ben aan het twijfelen om die ook nog te kopen.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Karlijn zei

Die is echt prachtig voor de zomer.

BeautyLoves zei

Dit was ook mijn favoriet van die collectie! Ben hem wel niet gaan halen, maar hij ziet er toch wel erg mooi uit.

Pimpernell zei

Hij ziet er heel mooi uit!!

Kaya zei

Die is wel erg mooi inderdaad! Prachtige kleur

deijsprinses zei

Heel mooi!

Eva M. zei

Idd heel mooi kleurtje ! Ziet er zo lekker creamy uit !