maandag 2 april 2012

Essence gel style nagelstickers

Nieuwsgierig als ik ben kocht ik onlangs (ondanks mijn slechte ervaringen ermee) nagellak stickers, deze keer van Kruidvat-merk Essence.

De studio nails stickers beloven een manicure die lijkt alsof je gel nagels op hebt en dit zou een week blijven zitten. Mijn mening lees je aan het einde van het artikel, kijk eerst even mee naar het resultaat:
Misschien was het een goed idee geweest om mijn nagels eerst in een kleurtje te lakken, de sticker is op de vlekken na gewoon transperant.

Zoals je wellicht kan zien zijn de stickers nog steeds te groot voor mijn vingers en omdat het gel stickers zijn kun je er niks van af vijlen, je moet er aan beginnen knippen.
Maar goed, van op een afstand lijkt het nog best leuk en ik kreeg er ook wel wat vragen en complimentjes over de dag dat ik ze droeg. Helaas blijft het daar ook bij qua pluspunten:

De stickers blijven niet goed plakken! Ik bracht ze s'avonds aan en stond de volgende ochtend al op met 2 stickers die aan mijn lakens plakte. Ik heb ze dus met nagellijm terug er op moeten plakken. Ze hechten vooral slecht aan de randen, hier komt meteen lucht onder.

Als je er niet mee in zit wat te klooien met nagel lijm (die er niet bij zit, die moet je apart kopen) dan kun je ze wel eens proberen voor een feestje ofzo. Maar verwacht er voor de rest niet te veel van.

Een setje gel style stickers (goed voor 1 manicure) kost €2.

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

deijsprinses zei

Ik heb ze een hele tijd geleden ook gekocht omdat ik vond dat het er leuk uitzag maar ze waren te groot en de zijkanten blijven inderdaad echt niet goed plakken op de rondingen. Ik was er na een paar uur ook al kwijt. Jammer eigenlijk

Eva M. zei

Meh, ziet er mij maar een vervelend gedoe uit.

Sharona zei

Het ziet er wel leuk uit hoor :)

Anoniem zei

Een vriendin van mij heeft ze anders zéker anderhalve week op haar nagels gehad:) (natuurlijk wel twee moeten vervangen) maar ze plakten echt goed en om ze af te doen heeft ze ze er zelfs af moeten trekken

Tessa zei

^Met een lijmpistool dan? :p grapje maar overal lees ik ook dat ze na 1 dag loskomen dus van zichzelf blijven ze toch echt niet zitten helaas :(

Unknown zei

Ze zien er mooi uit! Jammer dat ze niet echt blijven zitten!

a happy girl zei

Ziet er echt leuk uit! Spijtig dat ze niet super zijn, maar alsnog wel heel mooi! :)

Anoniem zei

Tip; topcoat, dan blijven ze echt wel 1week zitten!!

Anoniem zei

Inderdaad met een topcoat gaat het beter! Ook zijn de 'folies' vaak lastiger opbrengen dan de gel en de 3D varianten. Ook kan je proberen om je nagel zelf eerst wat op de oppervlakte te schuren zodat de sticker wat meer houvast krijgt.

Ik koop ze bij De Nagelwinkel ( www.denagelwinkel.nl ) daar zijn ze niet duur en zijn ze minstens zo goed als die van bijvoorbeeld de HEMA oid