zaterdag 21 april 2012

Favo beauty producten van de celebs


Geef maar toe, wij vrouwen zijn zo nieuwsgierig dat we het leuk vinden om in anderen hun make-up tasje te kijken. Ik ben er zelf in ieder geval altijd benieuwd naar en heb vandaag voor jullie uitgezocht welke producten de volgende celebs graag gebruiken.
Kate Winslet
 1. Lancôme Trésor sheer parfum, hier ben ik zelf niet zo'n fan van maar ik vermoed dat Kate wel van zware parfums houdt.

2. Shu eumura blotting papers, Kate heeft deze naar eigen zeggen altijd in haar tas om haar vette huid onder controle te houden.

3. The Body Shop lip butters, een jeugdsentiment voor zowat iedereen denk ik. Kate gebruikt deze ook op haar kinderen.
 Christina Aguilera
 1. Dior nagelboter, 'I use this every night before I go to bed'. Nu weten we alvast wat op Christina's nachtkastje staat ;)

2. Mac lipstick in Lady Danger. Dit is een rode lipstick met oranje ondertoon, hier zien we Christina wel vaker mee.

3. L'oreal voluminous mascara. Grappig dat dit haar favoriet is, heb deze mascara toevallig vorige week gekocht. Ben er dus alvast benieuwd naar.
 Gwen Stefani
 1. Mac lipstick in Russian Red. De Russian red schijnt inderdaad 'de' rode lipstick te zijn die veel mensen goed staat.

2.  Mac cream colour base in 'Fawntastic', ik had van deze kleur nog nooit gehoord dus vraag me af of het een Limited edition is? Ze zou dit product in ieder geval gebruiken als oogschaduwbasis

3. Pantene haarspray. 'Danilo, my hairstylist, always uses Pantene Pro V hairspray on me'.

4. Harajuku Lovers parfum, natuurlijk maakt ze ook reclame voor haar eigen beauty product ;)
 Miley cyrus
 1. Juicy Couture parfum. Miley zou fan zijn van alle JC geuren maar vooral van de originele.

2. Cherry Chapstick classic. Lippenbalsem met kersensmaak, ik ben er zelf ook gek op!

3.Mac lipstick in Shy Girl. Op bovenstaande foto draagt ze deze lipstick, wel met een gloss er over. Wat een prachtige nude tint!
 Kim Kardashian
 1. Mac lipstick in Angel. Zowat alle celebs lijken wel een favoriete Mac lipstick te hebben! Angel is een lichtroze die mij persoonlijk niet super stond, bij Kim lijkt hij me wel mooi vanwege haar getinte huid.

2. Nars lipgloss in Turkish Delight. Jammer dat Nars hier nog altijd niet te koop is (kom op Sephora) want deze mooie nude lipgloss draagt Kim vaak over de Mac Angel lipstick.

3. Lancôme Hypnose mascara. Kim draagt natuurlijk altijd nepwimpers maar daar onder/over draagt ze graag mascara's van Lancôme.

4. Mac blush in Pink Swoon. Dit zou de perfecte baby pink blush zijn volgens Kim, ze heeft me alvast nieuwsgierig genoeg gemaakt om hem te gaan bekijken binnenkort.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Eva M. zei

Oh leuk ! Ik ben vooral fan van Kim's producten :d ! Het is toch zo'n prachtige dame he.

Kaya zei

Ik vind Kate Winslet altijd zo'n mooie vrrouw! En leuk om te lezen idd

Mitchin zei

Dank je wel voor de leuke post!!
Ik denk dat Kate niet helemaal de waarheid zegt over haar favo parfum, zij is namelijk het gezicht van Lancome Tresor, dus ze mag geen andere parfums gebruiken in het openbaar ;)
Grappig dat Christina fan is van Dior Cuticle Cream, ik vind juist precies de tegenovergestlde ;)

Tessa zei

Idd Mitchin, de dingen waar zij reclame voor maken vind ik ook nooit zo betrouwbaar als 'favoriet' maarja :p

NeonRocks zei

Leuk artikel! En opvallend veel MAC lipsticks inderdaad ;-)

Om terug te komen op je vraag over de Victoria's Secret Body Mists bij Jinny's in Antwerpen: Ja, ze hebben een vrij groot assortiment geuren en ze hebben naast de mists ook bijpassende bodylotions! Zo uit mijn hoofd kosten ze rond de 11 euro.

Peggy Timmermans Visagie zei

Leuk om te zien en te lezen. Zo zie je maar, sterren zijn ook gek van make-up en skincare...en hebben het ook nodig!