dinsdag 11 maart 2014

Queen Helene Mint Julep Facial Scrub


Queen Helene staat vooral bekend om haar Mint Julep masker, ik wist tot voor kort zelfs niet eens tot ze nog producten hadden. Blij als een kind was ik dus toen ik het merk spotte in Antwerpen een paar maanden geleden. Erger nog, ik was zo enthousiast dat ik per ongeluk de scrub meenam in plaats van het masker!

Ik baalde dus behoorlijk toen ik thuiskwam maar hey, wie weet was de scrub ook fijn. Dit is de omschrijving achterop de tube:

De scrub is in ieder geval niet groen zoals het masker, eerder zand bruin:

En ik had die verpakking beter ook eerst goed gelezen. Again in mijn enthousiasme smeerde ik het spul meteen op mijn gezicht maar daar is de scrub veel te hard voor, auwtsh! Enkel op een nat gezicht gebruiken dus. Hij is ondertussen ook al lang verhuisd naar de douche, dat werkt ook het handigst qua afspoelen.

Alsnog vind ik de scrub alleen iets voor liefhebbers van een harde scrub. Als je een gevoelige huid hebt denk ik dat deze misschien too much zal zijn.

De scrub belooft de poriën te reinigen maar daar merk ik niet zo veel van, heb soms wel wat verstopte poriën op mijn neus en die krijg ik hier absoluut niet mee weg, ook niet in combinatie met stomen. Voor de rest is het wel gewoon een goede scrub om 1x per week te gebruiken, de minty geur lijkt me ook wel iets voor wanneer je verkouden bent. Ik ga hem met plezier opmaken maar zoals ik al zei, ik ben fan van hardcore scrubs.

Ik kocht de mijne in een afro winkeltje in Antwerpen maar online zijn de Queen Helene producten ook te vinden. 

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

welke winkel is dat precies in antwerpen waar je hem kocht?

Tessa zei

^De afrowinkel heet Jinny's, ligt in een straat vlakbij het centraal station.