donderdag 3 april 2014

Tigi Bed Head Dumb Blonde shampoo & Reconstructor

Een tijdje geleden mocht ik onder andere deze 2 producten van Tigi ontvangen van Haarshop.nl. Ondertussen heb ik deze al een tijdje in de douche staan en kan ik jullie vertellen wat ik er van vind.

Ik was al bekend met het merk zelf maar er bestaan zo veel verschillende lijnen en deze voor blondines kende ik nog niet:


De shampoo is uiteraard lila, paars contrasteert met geel en zo zullen je blonde lokken steeds een oppepper krijgen. Ik weet niet of ik het de beste shampoo van Tigi vind (ben nu eenmaal een fan van de Urban Antidotes) maar fijn is deze ook zeker. Van de verpakking met pompje ben ik ook een grote fan, je zal niet zo snel per ongeluk te veel pakken. De geur is op z'n Tigi's, mierzoet naar een soort aardbeien kauwgom.



De 'Reconstructor' lijkt door de verpakking op een conditioner maar het is toch echt een masker. Je moet behoorlijk knijpen om het dikke product er uit te krijgen maar je hebt ook niet zo veel nodig per keer. Oh en deze bestaat ook in een pomp-verpakking. Door dit te gebruiken na de shampoo geraak ik heel gemakkelijk met de kam door mijn haar. De geur is een subtielere versie van die van de shampoo, lekker!

Voor de blondjes onder ons kan ik deze producten zeker aanraden. En Tigi in het algemeen, alleen al voor de geur want die blijft vaak een paar dagen in mijn haar hangen.

De prijzen op Haarshop.nl zijn zeer goed, ik ben toevallig nog bij een kappers groothandels geweest onlangs (vriendin van me is kapster) en meestal kunnen die zelfs niet tippen aan de prijzen van haarshop! Een echte aanrader dus, ook voor andere professionele haarmerken.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Savannah zei

Klinkt goed! en wat een mooi haar heb je :-)

Saskia zei

Goede producten inderdaad, heb het masker ook ooit gehad

Unknown zei

Tigi is idd een fijn merk. zal eens op de website kijken