dinsdag 22 juli 2014

L'oreal Professionnel 'Chroma Care'

Dames met gekleurd haar kennen het wel, tussen kappersbeurten in heb je soms ook het gevoel dat je haar wel eens een oppepper kan gebruiken. Vooral met kleuren als rood schijnt het verschrikkelijk te zijn, hoor soms dat zij na 2 weken al kleurverlies hebben. L'oreal Professionnell zegt hier de oplossing voor te hebben met deze 'Chroma Care' treatment.

Deze conditioners bevatten een tikkeltje kleurpigment waardoor je haar een opfrisbeurt zou krijgen. Ik heb de versie voor blond haar gekocht maar er bestaan dus ook donkere tubes.

Heel eerlijk? Ik gebruikte hem al een paar keer en zie geen enkel verschil. Maar misschien dat het bij echt geel haar (denk aan een foutje bij het kleuren) wel wat neutraliserend werkt. Zo ver laat ik het namelijk nooit komen en ga regelmatig naar de kapper.

Blond is misschien ook te licht om op te peppen op deze manier, paarse shampoo's doen ook nooit veel bij mij. Als redhead is dit product misschien eerder het testen waard.

Moet wel zeggen dat het een HELE goede conditioner is dus dan is het toch geen miskoop gelukkig. Mijn haar is super zacht en doorkambaar als ik dit gebruik.

Je vind de Chroma Care conditioners online voor +- 11 euro. 

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Bianca zei

Wel een handig product maar ik vind het te prijzig om even uit te proberen vooral als jij zelf al amper verschil zie x

Svenja zei

Klinkt heel fijn. En als het product echt goed zijn werking doet, heb ik er ook wel wat meer geld voor over!:)

Unknown zei

klinkt goed, wil dit wel uitproberen! xo