donderdag 3 juli 2014

Shoplog


1 ding wat ik altijd op Ebay bestel zijn de Crest white strips. Ik heb al zowat alles qua tanden bleken geprobeerd en kom altijd terug op de strips van Crest. Ik hou persoonlijk heel erg van behoorlijk witte tanden en tja ik drink wel eens cafeïne waardoor ze af en toe wel een opfrissing kunnen gebruiken. 

De tandpasta's van Crest heb ik nog nooit geprobeerd maar de Amerikanen zijn er dol op. Ik besloot dus ook maar eens zo'n tube te bestellen, ben benieuwd of het ook iets doet. Bij ons mogen er namelijk geen blekingsmiddelen in tandpasta's zitten, in Amerika mag dat wel (in kleine hoeveelheden).

Ook van Ebay (ja het is verslavend) is dit zwarte porie masker. Ik kocht ooit een paar mini zakjes om dit te testen en het is zo'n fijn spul dat ik de full size besteld heb. Je vind er zat zwarte maskers voor €1,50.

Het Vevlot Smooth pedicure apparaat van Scholl wou ik al zo lang maar hij was zo populair dat hijsteeds  uitverkocht was hier in de buurt! Eindelijk heb ik er eentje te pakken gekregen, super handig ding! 

EOS is sinds kort ook in Maastricht te koop en ik kon het niet laten om een scheergel en een lippenbalsem mee te nemen. Wat een leuk merk is dit toch! 

De laatste beauty aankoopjes komen van de Action. Ik nam er een zonnespray en een nagellak remover potje mee:

Bij de Action nam ik ook nog 2 sportartikelen mee. De sportbh is niks waard kan ik je al zeggen, ik doe er gewoon nog een normale bh onder dus dat zegt genoeg...

Bij Yoké nam ik dit 'Like a boss' shirt mee, ook om in te sporten:

Deze legging komt van Decathlon:

Net als deze top van Nike:

En deze tank is van Ebay (via een veiling kunnen kopen dus heb geen verkoper voor je helaas)

Dan al een paar sale aankoopjes. Ik zocht al maanden een nude-roze shopper en heb deze van Ted baker aan 30% kunnen scoren:

Dit bloesje komt van een klein winkeltje en ga ik waarschijnlijk verkopen, het is leuk toch wat te kort naar mijn zin. Komt er van als je iets niet wilt passen in de winkel.

Bij Zara nam ik aan 50% deze cargo broek mee:

En als laatste kocht ik nog 3 nude-kleurige armbandjes van Biba:

Hebben jullie al iets gescoord in de sale?

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

dresses and daisies zei

Hoeveel kost dat scholl product? :)

Tessa zei

^rond de 30 euro

Anoniem zei

zeer benieuwd naar de crest producten, wil je hier eens over schrijven?

NeonRocks zei

Leuke aankopen! Vooral dat 'Keep Calm and Work Out' shirtje is leuk!
Ga eens kijken of ik die ook kan vinden ;)