donderdag 30 april 2015

Nyx Butter gloss in 'Apple Strudel'


Ik ben sinds 2 jaar ongeveer steeds meer een lipstick-girl dan een lipgloss persoon, komt ook een beetje door wat er in de mode is natuurlijk. Maar de fijnste glossjes van het moment zijn sowieso de budgetproof Butter glosses van Nyx!

Ik had al een felle roze kleur en onlangs bestelde ik de lichtroze 'Apple Strudel' op Ebay. 

De Butter Glosses zijn over het algemeen medium van dekking. Ze bevatten alvast genoeg kleur om het rood van mijn lippen er niet door te laten komen, wat soms wel een probleem is bij goedkopere glossjes.

Ik wou een peachy roze kleurtje en kreeg precies wat ik zocht:

Ik vind deze glossjes zo fijn omdat ze niet 'draderig sticky' zijn, je kent het wel. Ze voelen gewoon comfortabel op de lippen en ruiken ook nog eens lekker.

Nyx is in sommige Douglas filialen te koop en op Ebay kun je deze glossjes ook voor zo'n 6 euro inclusief verzending bestellen.

xoxo Tessa

1 opmerking:

Unknown zei

Mooi subtiel kleurtje!