maandag 13 april 2015

Producten mee op vakantie


Als dit artikel verschijnt ben ik al op vakantie. Ik wou jullie bij deze laten zien dat ik voor een beauty blogger helemaal niet zo veel beauty stuff meesleep op vakantie! Zeker niet naar een warm land.

De face stuff:
Ik neem altijd 1 blush mee, liefst een goedkope (in dit geval eentje van Nyx) zodat het niet uitmaakt als hij kapot gaat. Ik heb maar 1 bronzer dus ik zal toch mijn lieftallige Too Faced chocolate bronzer moeten meesleuren. En als laatst een concealer palletje.

Mijn ogen maak ik al helemaal niet vaak op op vakantie dus again het minimale:

Wimperkruller, waterproof mascara, oogpotloodje, wenkbrauwpotlood en 1 naturel oogshaduw doosje. Moest ik me dan s'avonds toch een beetje willen opmaken dan kan dat prima met dit.

Voor de lippen neem ik altijd alleen producten met SPF in mee:
In dit geval een lippenbalsem van Elf met Spf12 en een gekleurde lipbalm van Bourjois met SPF15. Met een gewone lipgloss of balm in de zon gaan is zeer slecht, het werkt als een loep en kan je lippen dus laten verbranden.

Omdat ik niet veel make-up meesleep heb ik ook weinig kwasten nodig:
Dit 4tal hou ik speciaal voor op vakanties, het zijn goedkope kwasten en meer heb ik die week niet nodig.

Overige badkamer producten:

Ik voorzie altijd een flesje shampoo en conditioner, die mini's van het hotel zijn toch niet genoeg voor mijn lang haar. De Monoï douchegel van Yves rocher ruikt al naar vakantie dus die keuze was gemakkelijk, de bijhorende bodyspray bevat geen alcohol dus die is ideaal voor op vakantie. Ook koop ik altijd een kleine tube tandpasta, daar kom je die paar dagen gemakkelijk mee toe.

Uiteraard gaat er ook zonnecreme, aftersun, tandenborstel etc. mee. En zoals iedereen heb ik toch altijd de angst om iets te vergeten ;-)

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: