zondag 19 april 2015

Wat ik meeneem: Handbagage


Eerder liet ik al zien welke beauty producten ik meeneem op een vakantie (in mijn koffer). Vandaag de dingen die ik in mijn handbagage meeneem.

Beauty dingen probeer ik te beperken in de handbagage omdat ze er soms moeilijk kunnen over doen op de luchthaven. Verpakkingen onder de 100ml mag je wel gewoon in een ziploc zakje mee het vliegtuig op nemen dus zo doe ik het. In mijn plastic zakje zit een labello, mini tandenborstel, handcrème en oordopjes:

De rest:
Een klein beursje, een boek om te lezen, een pen, een elastiekje, zakdoekjes en mijn zonnebril.

Achteraf heb ik er nog kauwgom, mijn gsm en reisdocumenten bijgestoken maar dat is het wel ongeveer. Ik probeer het altijd minimaal te houden en had nu ook niet zo'n lange vlucht.

Nemen jullie nog iets speciaals mee in de handbagage?

xoxo Tessa

1 opmerking:

Unknown zei

Ik neem niet echt heel veel speciaals mee in mijn handbagage. Gewoon de basic dingen, een beetje zoals bij jou :). x