donderdag 21 mei 2015

Mijn Blushes, Bronzers en Highlighters


Ik bedacht me ineens dat ik al lang geen stash artikels meer gedaan had, en die vind ik zelf net altijd zo leuk om te bekijken op andere blogs! Een van mijn lievelingsproducten is sowieso blush, mijn bronzers en highlighters laat ik dan ook maar in een keer zien.

Mijn roze blushes:
Wetnwild 'Pearlescent pink', Limited edition van '2B', Mac msf in 'Lust', Mac 'Azalea blossom' en Mac 'Dainty'. Mijn lievelings hiervan is Dainty.

Mijn peachy-koraal blushes:
Nyx 'Angel, Benefit 'Coralista', Milani 'Luminoso', Estee Lauder 'Peach Nuance', Sleek 'Rose gold' en Mac 'Peaches'. Mijn lievelings hiervan is Coralista, als ik voor de rest van mijn leven maar 1 blush mocht gebruiken zou het deze zijn.

Mijn bronzers:
Khroma Kardashian bronzer, Benefit 'Hoola', Nyx 'Taupe' en Too Faced Chocolate soleil. De laatste is mijn favoriet. Die van de Kardashians gebruik ik nooit, komt bijna geen kleur van af helaas.

En de highlighters:

Dior 'Rose Diamond', Nars 'Albatros', Mac 'Soft&gentle' en MUA 'undress your skin'. Eerlijk, deze zijn allemaal top en ik gebruik ze allemaal in fases.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie stash! Er zitten geweldige producten tussen.

Unknown zei

Mooie stash! Er zitten geweldige producten tussen.