dinsdag 11 augustus 2015

Elf kwasten



Ik bestelde onlangs 3 kwasten op de webshop van Elf.  Ze kosten bijna allemaal rond de 4 euro dus ik dacht altijd dat het niks kon zijn. Tot ik ineens toch af en toe positieve dingen hoorde op youtube, proberen kan voor deze prijzen geen kwaad!

Ik had geen stippling brush meer dus besloot de normale en een mini versie te bestellen en een smudge kwastje:

Vreemd genoeg ben ik nog het meest fan van het smudge kwastje, deze is super fijn voor €1,50.

De stippling brushes zijn helaas niet geschikt voor vloeibare producten, daar staan de haartjes te ver voor uit elkaar. Voor de grote stippling kwast heb ik dus nog geen nut gevonden. De small stipple brush valt nog wel te gebruiken om concealer mee te setten of highlighter aan te brengen. Maar echt zacht zijn ze niet te noemen.

Ik krijg zelf de indruk dat de oogkwasten van Elf nog wel ok zijn, goede gezichtskwasten moet je niet verwachten voor 4 euro. 

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: