maandag 17 augustus 2015

Long Time Favourites: The Body Shop Body Butters


Ik heb er wel vaker over geschreven door de jaren heen maar nooit echt een eigen artikel aan gewijd denk ik, de body butters van The Body Shop! Ik zal niet zeggen dat ik elke geur ondertussen al gehad heb maar het zal niet veel schelen. 

Rond mijn 12de verjaardag kreeg ik geloof ik mijn eerste body butter cadeau en het was meteen liefde op het eerste gezicht. Vooral in de winter kan ik er niet meer zonder, het is een pak dikker dan een gewone bodylotion en mijn droge onderbenen hebben dat dan wel nodig. 

Momenteel heb ik er 3 in huis (in de normale full size verpakking) waaronder Blueberry:
Deze is momenteel niet te koop (tenzij je hem nog in een sale bak treft), maar de geuren komen gelukkig regelmatig terug bij TBS. Ik ben dol op alles met bessen geur dus moet zeggen dat dit wel een van mijn favorieten is.

De Raspberry heb ik ooit cadeau gekregen en is niet zo mijn geur maar dat is persoonlijk. Ik hou gewoon niet van framboos. Mijn moeder gelukkig wel dus zij heeft deze al in gebruik:

En als laatst heb ik zelfs nog eentje in de oude verpakking, de Papaya. Heel lekker tropisch en fris en even voedend als altijd. Deze is ondertussen al bijna op:

Wat is jouw favo TBS geur?

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: