vrijdag 28 augustus 2015

Opgemaakt en weggegooid


Vandaag laat ik jullie zien wat ik op 1,5 maand heb opgemaakt qua producten. Het valt me op dat het deze keer best weinig is! Zo gaat dat, de ene maand is het veel en de andere maand bijna niks. 

Ik maakte als eerst een handcrème van OPI op in een lekkere mango geur:

Zoals altijd wattenschijfjes, deze keer van het Kruidvat eigen merk:

Een deo van Rexona. Vond hem nogal overweldigend, je gaat haast hoesten na het opspuiten:

Bodylotion voor onder de douche van Nivea. Fijn spul, dit is al de 4de ofzo wat ik opmaak:


De mascara die ik 1,5 maand gebruikte was deze Volume express van Maybelline. Oldschool prima mascara:

Deze topcoat van Essence was maar half leeg maar begon dik te worden, lakt niet meer fijn:

En als laatst een Zara parfum die oud was geworden. Hij was voor meer dan de helft opgebruikt zoals je kan zien maar als de geur en kleur veranderd is het tijd om afscheid te nemen..

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: