vrijdag 21 augustus 2015

Favorieten van het moment


Lang geen favorieten artikel meer gedaan bedacht ik me ineens! En dan zijn er uiteraard andere dingen die ik op dagelijkse basis gebruik.

Ik begin met 2 oog-producten:
De L'oreal Miss Manga mascara heeft me echt verrast. De kwast zag er voor mij persoonlijk niet veelbelovend uit maar toch maakt hij mijn wimpers best lang!

De wimpertrosjes zijn van Primark maar ben over het algemeen al een tijdje een grote fan van trosjes. Ik plak zelden nog volledige wimpers op bij het uitgaan. Deze van Primark heb ik nu in huis en zijn prima, mijn favoriete zijn nog altijd van Essence.

Nog 2 toppers die ik elke dag gebruik sinds een maand:

Het Mac wenkbrauwpotlood in 'Strawberry Blonde' heb ik van een outlet dus weet niet of de kleur nog bestaat.  In ieder geval wist ik niet dat Mac wenkbrauw potloden zo goed waren! Je moet minder hard duwen, komt meer kleur van af en gaat dus ook langer mee.

De 'beauty blender' dupe is van Real Techniques en hoewel ik meestal niet zo voor sponzen ben is deze echt perfect gevormd. Ik blend er mijn vloeibare concealer mee uit als ik weinig tijd heb (bijna elke ochtend dus).

en het enige favoriete lipproduct:
De lipsmacker in 'Cotton Candy', simpele kleurloze lippenbalsem met een lekker geurtje. Ik draag ook nog steeds veel lipsticks maar die wissel ik zoveel af dat daar niet echt een favoriet tussen uit steekt momenteel. Tussendoor smeer ik al weken deze lipsmacker.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: