vrijdag 10 april 2009

Lipsmackers


Iedereen kent ze wel de kleurrijke lipbalsems van Bonnebell. Ze bestaan in 100den smaken en geuren waaronder de originele smackers: vanille,mango,watermeloen,suikerspin...











Maar ondertussen is hun assortiment al uitgebreid naar frisdranksmaken, skittlessmaak, m&msmaak en nog veel meer














Ik vind ze zelf heel fijn in gebruik, ze hydrateren mijn lippen voldoende en de meeste smaken zijn heel lekker. Zelf heb ik deze smaken:

- Fanta
- Cola cherry
- Cola vanilla
- Sprite
- Skittles red
- Bubble gum
- Cotton candy

en ik zou er nog veel meer willen alleen hebben ze enkel deze smaken bij mij in de buurt.
Mijn favoriete smackers zijn tot nu toe de Cola Cherry en Cola Vanilla maar ik zou nog graag watermeloen en berry peach proberen, als ik ze ergens tegenkom ga ik ze dus zeker kopen!

Extra info:
Waar kan je ze kopen? bij zowat elke Claires
Hoeveel kosten ze? zo'n €3,50 per stuk
Geven ze kleur af? de meesten geven alleen een glanslaagje af zoals bij een labello, bij de rode sticks zit er meestal een subtiele rode kleur aan vast.
Hoeveel zit er in: 4.0 g

Er zijn trouwens ook vloeibare lipsmackers te koop (soort lipglossjes) misschien dat ze deze bij jou Claires wel verkopen maar in Maastricht niet =(