dinsdag 7 april 2009

Beauty's Delight

Dinsdag 7 april 2009

Welkom!
Ik ben Tessa en al een tijdje dacht ik erover na om een beauty blog te beginnen. Een blog onderhouden opzich is niet nieuw voor mij, eerder had ik al een best drukbezochte site maar dan over een totaal ander onderwerp waar ik jullie nu niet mee ga belasten :)

Vanaf vandaag zal er meerdere keren per week geupdate worden, naargelang er meer bezoekers komen zullen er dat vast meer worden. Wat kunnen jullie allemaal verwachten?
- Beautytips
- Revieuws
- Artikels
- Foto's
...
Alles zal betrekking hebben tot cosmetica,verzorgingsproducten,fashion en media.

3 opmerkingen:

steffi zei

is de eerste keer dat ik je blog bezoek vandaag, maar ziet er leuk uit :D

Kashmira zei

Ik heb het begin bereikt! Ik heb je hele blog doorgelezen haha :) Beautysdelight is echt geweldig!

Freya zei

Ik ben door je hele blog gegaan (op een paar dagen tijd :D) Heb niet alles volledig gelezen natuurlijk. Maar heb echt leuke dingen gezien! Super!