zondag 26 april 2009

Mac musthaves

Ik krijg wel eens de vraag van jonge meiden die nog niet super veel kunnen/willen spenderen aan make-up welke dingen van M.a.c ik nu echt musthaves vindt en ik zou echt zoveel dingen kunnen opnoemen maar dan heeft het geen nut meer dus ik geef jullie mijn top 3 van producten die ik echt niet meer zou kunnen missen in mijn stash.

1.Fluidlines: de allom bekende gelliners van M.a.c, ze blijven supergoed zitten, brengen fijn aan en je hebt ze in allerlei leuke kleurtjes.
de foto's zijn van internet voor je even een idee te geven van welke kleurtjes er allemaal zijn:







€16



2. Paintpots: deze zijn heel multifunctioneel en je kan ze dus voor meerdere dingen gebruiken en dat is toch altijd leuk? ze worden voornamelijk gebruikt als oogschaduwbasis zodat je oogschaduw niet gaat creasen (in de lijntjes zitten) en om de kleur beter tot zijn recht te brengen, maar je kan ze ook gewoon als creme oogschaduw gebruiken.










€19







3. Pigments: dit is los poeder dat je voornamelijk als oogschaduw gebruikt, ze zijn super gepigmenteerd en je hebt er maar een klein beetje van nodig dus je komt er lang mee toe.
Omdat het los poeder is moet je het wel voorzichtig aanbrengen en liefst over een oogschaduwbasis omdat het anders wel eens over je hele wangen kan vallen en je wil niet overal glitters hebben neem ik aan. Sommige mensen gebruiken Pigments om hun eigen nagellak mee te ontwerpen, je kan dit doen door een doorzichtige of nude kleurige nagellak te mengen met een beetje pigmentpoeder.





€21

Geen opmerkingen: